Bestel je liever telefonisch, bel dan met 06-12708825 of neem contact op via de Whatsapp button.
0
0,00 0 artikelen

Geen producten in de winkelwagen.

We bestaan 40 jaar. Lees verder. 

Al 107 bomen bij elkaar gespaard. Bij aankoop van bij elke sjaal, blouse, jasje en jurk gaat €5 naar Trees for All om 1 boom te planten. Laten we samen bossen planten!

Hieronder vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen.
Als uw antwoord er niet bij zit, kunt u altijd contact met ons opnemen.

1.  Welke betaalopties zijn er?
2.  Wat zijn de verzendkosten als ik iets online bestel?
3.  Binnen welke termijn wordt een bestelling geleverd?
4.  Ruilen en retourneren
5.  Hoe kan ik een artikel retourneren of ruilen dat ik in een winkel heb gekocht?
6.  Wat gebeurt er als ik iets terugstuur?
7.  Waarom moet ik een gebruikersprofiel aanmaken op LIZ & JOE?
8.  Wie heeft toegang tot mijn gegevens?
9.  Hoe gebruikt LIZ & JOE je persoonlijke gegevens?
10. Ik ben mijn wachtwoord/gebruikersnaam vergeten.
11. Wat zijn phishing e-mails?
12. Hoe kies ik de juiste maat bij LIZ & JOE?
13. Info stoffen
14. Hoe was ik kleding van LIZ & JOE?
15. Krimpt mijn LIZ & JOE kleding?
16. Wordt er gebruikgemaakt van kinderarbeid?
17. Invloed op het milieu?
18. Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?
19. Hoe neem ik contact op met LIZ & JOE?

1.Welke betaalopties zijn er?
Je kunt met Ideal, PayPal, Bancontact/Mistercash en Sofortbanking betalen.


2.Wat zijn de verzendkosten als ik iets online bestel?
Binnen Nederland zijn de verzendkosten inclusief, buiten Nederland worden verzendkosten volgens het tarief van PostNL berekend.


3. Binnen welke termijn wordt een bestelling geleverd?
Indien de artikelen in voorraad zijn, wordt de bestelling uiterlijk binnen 3 tot 5 werkdagen verzonden nadat je een orderbevestiging hebt gekregen. Mocht een artikel niet in voorraad zijn dan krijg je zo snel mogelijk een bericht over de verwachtte leveringsdatum.


4. Ruilen en retourneren

Je hebt 14 dagen na de levering van een artikel om te beslissen of je tevreden bent met het artikel. LIZ & JOE garandeert dat je voor alle geretourneerde artikelen je geld terugkrijgt, op voorwaarde dat de artikelen in goede conditie worden teruggestuurd. Dit houdt in dat de artikelen niet beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd of gedragen zijn en dat alle labels nog aan het artikel zitten. LIZ & JOE betaalt niet voor de retour-verzendkosten.

Op producten die je via deze webwinkel koopt en op maat gemaakt worden volgens jouw specificaties is het herroepingsrecht niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.


5. Hoe kan ik een artikel retourneren of ruilen dat ik in een winkel heb gekocht?
Artikelen die in een winkel zijn gekocht kunnen alleen in die winkel worden teruggebracht.


6. Wat gebeurt er als ik iets terugstuur?
Als je je artikelen per post hebt teruggestuurd, wordt het betaalde bedrag binnen 14 dagen teruggestort, gerekend vanaf het moment dat je aangegeven hebt artikelen terug te willen sturen, mits deze inderdaad terug zijn ontvangen.


7. Waarom moet ik een gebruikersprofiel aanmaken op LIZ & JOE?
Voordat je een bestelling plaatst, moet je een gebruikersprofiel aanmaken. Als je bij volgende bestellingen inlogt op je gebruikersprofiel, worden je persoonlijke gegevens opgehaald. Je hoeft ze dan niet opnieuw in te vullen voor een nieuwe bestelling. Bovendien heb je toegang tot LIZ &JOE, waar je je complete profiel, nog te leveren bestellingen, je bestelhistorie en je verzend- en betaalgegevens kunt bekijken.


8. Wie heeft toegang tot mijn gegevens?
We zullen je gegevens nooit doorsturen / verkopen / ruilen aan/met derden voor marketingdoeleinden.


9. Hoe gebruikt LIZ & JOE je persoonlijke gegevens?
We hebben je gegevens nodig om:
• Je persoonlijke account bij LIZ & JOE te creëren ( je naam en e-mailadres)
• Je bestelling te verwerken en verzenden ( je naam, adres en betaalgegevens)
• Contact op te nemen in geval van problemen met de bezorging van je artikelen (telefoonnummer, adres)
• Je vragen te beantwoorden, en je te informeren over nieuwe en/of gewijzigde diensten ( je e-mailadres)

Hier vind je de uitgebreide Privacy Policy.


10. Ik ben mijn wachtwoord/gebruikersnaam vergeten.
Klik op de link “Inloggegevens vergeten?”. We sturen je een e-mail met informatie over hoe je je wachtwoord opnieuw kunt instellen. Als je je gebruikersnaam bent vergeten, kun je deze direct per e-mail opvragen.


11. Wat zijn phishing e-mails?
Mocht je een e-mail ontvangen waarin je gevraagd wordt om ons je creditcardgegevens of vergelijkbare gegevens te verstrekken, let dan goed op: deze e-mail is niet door LIZ & JOE verzonden. LIZ & JOE vraagt je alleen om je accountgegevens te verstrekken als antwoord op jouw vragen via de e-mail of de telefoon, of bij onduidelijkheden over een bestelling. We zullen je nooit vragen om je bankgegevens via de e-mail te verstrekken. Reageer a.u.b. niet op dergelijke verzoeken. Wanneer we je in een e-mail vragen om persoonlijke gegevens te verstrekken, dan vragen we je altijd om telefonisch contact met ons op te nemen (06-12708825) of via e-mail ([email protected]). We zullen je nooit vragen om te reageren via een link. Mocht je ooit een e-mail ontvangen waarin je gevraagd wordt om specifieke persoonlijke gegevens te verstrekken via een link, reageer dan niet en klik niet op de link, maar verwijder de mail onmiddellijk.Phishing e-mails worden gemaakt om je identiteit te stelen en/of je computer te infecteren met een virus. Ze vragen om persoonlijke gegevens, vaak door je te vragen op een link te klikken.


12. Hoe kies ik de juiste maat bij LIZ & JOE?
De makkelijkste manier om je maat te berekenen is door onze maattabel te gebruiken. Let op: kleding van dezelfde maat kunnen toch anders zitten, afhankelijk van het ontwerp.


13. Info stoffen
LIZ & JOE werkt het liefst met natuurlijke materialen: zijde, viscose, linnen, katoen. Natuurlijk stoffen zijn gemaakt van plantaardige of dierlijke vezels. Deze stoffen zitten vaak het lekkerst. Slechts in uitzonderlijke gevallen komen irritatie of allergieën voor.
Zijde: Zijde wordt gemaakt van een dierlijke vezel, gemaakt door de zijderups. Het komt in allerlei vormen voor, van superdun tot stevig en van glanzend tot mat,en onregelmatig geweven. Het dragen van zijde wordt aangeraden in geval van huidaandoeningen zoals huidallergie, eczeem en psoriasis. Zijde kan tot 30% van haar eigen gewicht aan vocht absorberen en het snel weer laten verdampen. Zijde is luchtig en warmt snel op en koelt snel af. Het is warm in de winter en koel in de zomer.
Katoen: Een stof die gemaakt wordt van een plantaardige vezel, afkomstig van de katoenplant. De stof is zo populair omdat het ademt: het neemt gemakkelijk vocht op en laat het even makkelijk weer door.
Viscose: Viscose wordt gemaakt van houtcellulose, kleding van viscose is zacht, huidvriendelijk en valt soepel. Viscose kan wel gemakkelijk krimpen, was het dus niet te heet.


14. Hoe was ik kleding van LIZ & JOE?
Omdat de kleding van handgeverfde stoffen nog kleur af kunnen geven is het verstandig om ze tijdens de eerste wasbeurt apart te wassen, zodat ze niet afgeven op andere kleding.Als je met de hand wast, laat het dan niet te lang weken. Geen wasmiddel met bleekmiddel gebruiken! Gebruik de droger liever niet, want daardoor kan je kleding krimpen en de stoffen gaan snel achteruit.
Het beste is om zijde met de hand te wassen. Niet uitwringen. Als je het in de wasmachine doet: kies de stand voor zijde /wol, of de meest rustige stand bij 30 graden (zijde neemt niet snel vuil op, het is niet nodig heet water te gebruiken), gebruik zijde reinigingsmiddelen, je kleding blijft er zacht van. Geen bleekmiddel gebruiken. Niet centrifugeren. Voor een frisse kleur kan je een paar druppels wit azijn aan het water toevoegen. Drogen: niet drogen in de wasdroger en in de zon. Hang zijde op een schaduwrijke plaats. Strijken: zijde kan worden gestreken op de ‘zijde-stand” of lage temperatuur, bij voorkeur aan de binnenkant.
Was viscose maximaal op 40 graden, zodat je voorkomt dat het kledingstuk straks een andere maat heeft. Het beste kan je viscose met de hand wassen,of met een kort programma in de wasmachine.
Katoen is redelijk slijtvast en gemakkelijk te strijken. Krimpen kan je voorkomen door een katoenen kledingstuk maximaal op 30 of 40 graden te wassen, afhankelijk van het wasvoorschrift.
Gebreide kleding: gebruik het wolwasprogramma van de wasmachine. Als je de kleding op de hand wast, wat altijd beter is, zorg dan dat je het overtollige water er voorzichtig uit knijpt. Breng de kledingstukken weer in vorm na het wassen en laat ze vlak drogen, zo bescherm je ze het best.


15. Krimpt mijn LIZ & JOE kleding?
De meeste LIZ & JOE kleding krimpt niet veel meer omdat deze al heet geverfd is.


16. Wordt er gebruikgemaakt van kinderarbeid?
Alle kleding wordt in Nederland en soms in Griekenland gemaakt door Liz Streefkerk.


17. Invloed op het milieu?
LIZ & JOE streeft ernaar zo weinig mogelijk schadelijke invloed te hebben op het milieu. Zijde wordt met milieuvriendelijke verfstoffen geverfd. Sommige kledingstukken (zoals sjaals en patchwork-bloezen) zijn ontworpen om zoveel mogelijk stofrestjes, die anders in de vuilnisbak zouden belanden, te gebruiken. De kleding wordt in Nederland met behulp van zonne-energie vervaardigd.


18.Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?
Klik hier om de algemene voorwaarden te lezen.


19. Hoe neem ik contact op met LIZ & JOE?

Liz Streefkerk/Liz & Joe
Noorderweg 156
1456NP Wijdewormer
Nederland

Wil je langskomen? Bel of mail voor een afspraak.

Mobiel +31 (0) 612708825
E-mail: [email protected]

Als je een e-mail wilt sturen vermeld dan je telefoonnummer. We kunnen je dan ook bellen om je vragen te beantwoorden!

Noorderweg 156
1456NP Wijdewormer
Of e-mail: [email protected]
Mobiel: 06-12708825
Liz & Joe designs are timeless, each piece a look that will last. Beautiful rather than trendy. A wide range of colours and shapes encourage people to make their own choices about what looks good, and materials such as silk, cotton, linen and viscose make the customer feel comfortable.
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven. We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram